Avem audiente

Comunicatul  ARA
Ai vazut ca Romantic este peste Europa in Bucuresti?

Premiera

Sunt primele sondaje realizate intr-o perioada in care radiourile mari (generatoare de campanii cu notorietate) sunt cu turul pantalonilor in vine. Vara asta niciunul dintre radiourile de top nu a marcat campanii de promovare dedicate (asa cum eram obisnuiti in obisnuitele valuri de primavara/toamna). Radiourile mici nu aveau nici inainte campanii, so macar din punctul asta de vedere a fost egalitate. De remarcat ca in perioada de sondare Denis Florent a adus un suflu nou in programele Kiss. Alta strategie muzicala, modificari in grila (programe noi, nume noi), derularea unei camanii de imagine sustinuta si de un spot video (Eu ascult Kiss. Si tu?), revenirea Carcotasilor in ultima saptamana din august (prinsa in sondaje)

"Localit??ile selectate n e?antionul pentru realizarea SAR au o distribu?ie geografic?
echilibrat? la nivel na?ional."
Ce inseamna asta – radiourile care nu au o distributie geografica echilibrata la nivel national sunt dezavantajate la analiza pe urban. Nu au cum sa adune ascultatori la totalul general din localitatile in care nu se receptioneaza.
 
Audientele pe urban
 
Evolutie Total Radio


Evolutie daily Reach



Evolutie Market Share

About the Author