Se naste un nou radio

 M-am ferit sa vorbesc despre locul in care lucrez. Dar interesul manifestat fata de noul radio este mare. Macar pentru ca noul radio va fi locul in care matinalul va fi executat de cea mai buna locomotiva radio a ultimilor ani. Morar si Buzdugan (la ultimele sondaje aveau de cateva ori mai multi ascultatori decat principalii concurenti ). Sigur, nu au fost singuri. Stiu ca mecanismul de marketing functional la 21 i-a ajutat mult
 
Hai sa-ti spun cum stam: negocierile cu oamenii se apropie de final. Probabil vom avea toate confirmarile in prima saptamana din septembrie. Nu a iesit tot ce ne-am dorit (Andreea Berghea are o datorie morala fata de o persoana din Kiss care a sustinut-o intens, Razvan Popescu a zis ca nu poate sa tradeze radioul care l-a relansat; raspunsurile lor m-au facut sa-i apreciez si mai mult) dar ne-am mentinut in linia propusa. Echipa mica, puternica, dornica, vesela, vioaie. Am luat cel mai tare pachet de jingles de pe planeta. Are patru note :)
Am colaborat senzational cu echipa de branding. Radioul va avea o identitate vizuala puternica (zic inca o data sarut-mana doamenelor extrem de meseriase care au scos un produs atat de viu). Este pe picioare strategia de marketing pentru lansare. Si ea, in spiritul radioului. Si pentru ce va fi imediat dupa lansare. Se amenajeaza studiourile (ti-am zis?  radioul va fi pozitionat intre Arcul de Triumf si Charles de Gaulle).
 
Si am realizat in tot timpul asta cat de importanta este dezvoltarea de pana acum a viitorilor nostri concurenti. Kiss-ul a ridicat stacheta in ceea ce priveste jingles-urile si banii investiti in research. Datorita lor am putut bugeta lucruri frumoase. 21 au spart piata cu promotiile ultimilor ani. Le multumim pentru ca au aratat tuturor ca promotiile radio pot avea continut. Ca pot fi vii , memorabile :)
 
Mai e putin si intram in linie dreapta cu primele rotite ale mecanismului de marketing. In curand vei stii mult mai mult despre noul radio 

About the Author