Doua campanii Info Pro

Rime de Miel 

Castigi cozonaci, vin, miel si excursii in Grecia. Te inscrii (la un telefon cu robot) cu o poezie care sa contina cuvantul miel (cel mai probabil, ca si in cazul concursului cu 10 miei de la ProFM competitia nu va genera continut – postarea inregistrarilor, sistem de vot, comentarii pe site )
 
DJ-ii in direct la radio, ascultatorii in direct la radio, toata lumea se plange de trafic. Este un subiect important pentru toti, e in gura tuturor, niciun radio nu a avut pana acum o idee cu rezonanta (pe masura resurselor de care dispune). InfoPro se inscrie in apatie si deschide linia plangaciosilor la radio. Spui cat de nashpi e in trafic si castigi in fiecare zi telefoane cordless iar la sfarsit de saptamana poti pune mana pe un sistem de navigatie . Nimic nou, nimic incitant, nimic de care sa se povesteasca.
 
Legat de trafic mi-au placut doua idei pe care le-as fi vrut initiative din partea radiourilor. Sunt ideile altora. Radiourile bazaie fara BUZZ

te inscrii si primesti gratuit un autocolant prin care iti afirmi public comportamentul civilizat in trafic. Idee frumoasa, costuri minime
 
ideea apartine unui partid politic, si isi pierde din generozitate avand si tinta politica. Comentez doar ideea. Toata lumea sta in trafic. Niste persoane se gandesc sa deschida mici afaceri care se adapteaza situatiei. Si te trezesti la volan cu minimarketul de semafor, cu frizerul care te tunde intre doua claxoane, cu servicii de masaj in masina. Primesti materiale antistress, ti se ofera harti cu rute ocolitoare .
Iimpact vizual puternic, e de povestit, se duce din gura in gura.
Aici costurile sunt evident mai mari, dar bine pusa in pagina cred ca investitia de promovare isi face banii

About the Author