Audiente radio Franta (aprilie – iunie 2007)

Rezultatele Mediametrie sunt aici


Fata de aceeasi perioada a anului trecut este remarcabila
cresterea RTL (de la 11.4 la 13.3 in market share). Si RMC a facut o figura
frumoasa, de la 4,1% a ajuns la 6%. Ambele sunt radiouri generaliste. Se
comenteaza ca saltul in audiente este datorat implicarii puternice in campania
prezidentiala de la inceputul acestui an. Si la ei functioneaza aceeasi regula
te implici, ai continut, ai ce sa le oferi ascultatorii sunt cu tine.

Dintre radiourile muzicale au luat-o la vale NRJ (0.5% in
marketshare), Nostalgie, Cherie FM (0.5%), RFM si Rire et Chanson. Cresc in
marketshare Fun (1,3% – crestere datorata in special cresterii numarului de
locatii), Skyrock, Europe 2. Si in Franta la nivel national diferentele de
audienta sunt influentate de diferentele de acoperire

Uite tabelele comparative

+.+-=-+.+ 114 -+.-+=+-.+-

10

GENERALISTE


 


 

RADIO

Aprilie – iunie 2007

Aprilie – iunie 2006

RTL

13.3

11.4

FRANCE INTER

9.2

EUROPE 1

8.9

9.5

FRANCE BLEU

6.6

6.1

RMC

6.1

4.9

SUD RADIO

1

1


 


 


 

MUZICALE


 


 

RADIO

Aprilie – iunie 2007

Aprilie – iunie 2006

NRJ

11.6

12.1

SKYROCK

8

7.8

NOSTALGIE

7.6

7.8

FUN

7.4

6.1

EUROPE 2

6

5.1

CHERIE FM

5.1

5.6

RFM

4.8

5.4

RTL2

4.8

4.5

RIRE ET CHANSONS

3.1

3.4

MFM

1.3

1.4

 

About the Author